Pages



Jakiś czas temu nasza Weekendowa Piekarnia została zamknięta z powodów czysto życiowych.
Jedna z nas spełniła swoje największe marzenie i nie mogła dłużej poświęcać swojego czasu naszemu wspólnemu blogowi.
Obiecałyśmy sobie, że Piekarnia otworzy swoje drzwi pod warunkiem, że wszystkie trzy będziemy miały znowu czas
na jej prowadzenie.
Przyjaźń polega między innymi na tym, że jeśli ktoś bliski naszemu sercu żyje swoją pasją to cieszymy się razem z tą osobą z Jej szczęścia, nawet jeśli dzieje się to kosztem wspólnego przedsięwzięcia.

Pozdrawiamy Was ciepło!


Ala, Ewelina i Tatter

Wednesday 7 July 2010

Nieczynne

...zapraszamy ponownie we wrześniu.

Kochani Piekarnia będzie nieczynna przez okres wakacji. Nie mamy czasu, by na bieżąco odpowiadać na Wasze elektroniczne listy i komentarze, a to jest nierozerwalna część jej istnienia. Pozostaje nam mieć nadzieję, że o nas nie zapomnicie i wraz z początkiem września przyłączycie się na nowo do wspólnego pieczenia.

Życzymy Wam pięknego lata, pycha wakacji i... do przeczytania za jakiś czas!

TPM

11 comments:

  1. Jakos przezyje. Pozdrawiam i zycze udanego wypoczynku.

    ReplyDelete
  2. A mnie trudno będzie...To jakaś część mojej kuchni w końcu...
    TPM, życzę Wam udanego lata i szybko tu wracajcie!

    ReplyDelete
  3. Oj to może w tym czasie uda mi się nadrobić zaległości :) Udanych wakacji

    ReplyDelete
  4. niektórzy będą mogli nadrobić zaległości...

    ReplyDelete
  5. Ja na przykład :)
    Paluchy już zrobiłam w czwartek w nocy :)

    ReplyDelete
  6. Oczywiście, że nie zapomnimy! Udanych wakacji Wam życzę:)
    Ja osobiście będę miała czas na nadrobienie zaległości, chociaż przy obecnie panującym upale, to nawet nie mam chęci na włączanie piekarnika;))

    ReplyDelete
  7. A ja się cieszę, że zamykacie.
    Nadrobię zaległości:P

    Miłego wypoczynku, dziewczyny!

    ps. Polko, to Ty też przy paluchach;)?

    ReplyDelete
  8. Powiem wam, ze tesknie za Piekarnia, za Wami. Szczerze jednak dodam, ze kazdemu sa potrzebne wakacje, czego z calego serca Piekarni zycze!! :**

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że zamknęliście, to troche nadrobiłam. bardzo trochę, bo zaczęłam pod koniec sierpnia :) po kolei wszystko robię, jutro robię 3 wypiek, a mój zakwas ma już 3 dni :).

    olanguyenvan/101smakow.blox.pl

    ReplyDelete
  10. dziewczyny, mam propozycję - może byście umożliwiły dodawanie linków przez każdą z blogerek [jest taka opcja na bloggerze], która upiekła dany chleb - pod konkretnym postem. Przepisy tu zamieszczane nie mają zdjęć, a wizualizacja pomaga. Ponadto jeśli dany chleb jest już u Tatter/Margot/Polki, to ja też chętnie bym go podpatrzyła ;)

    ReplyDelete
  11. Kiedy WP po godzinach będzie reaktywowana ;) ? http://101smakow.blox.pl

    ReplyDelete